Zhrcskn Kızlar merhaba 3,5 aylık bebisim var iki günlüğüne nevsehire gitmeyi düşünüyorum ama hava değişikliginden falan hasta olurmu yada nasıl geçer neler lazım olur yolculuk arabayla nasıl geçer yazarsanız çok sevinirim 🙂
Yade012 Zhrcskn bir zorluk çekeceğinizi düşünmüyorum koy bebek arabasına gezsin 😂 iki günlük kıyafetlerini al yanına ama ince şeyler alma şu mevsim geçişleri insan ne giyeceğini şaşırdığı için çok gribal enfeksiyonlar oluşuyor. Rüzgara esintiye karşı koru onu burun aspiratörü serum fizyolojik al yanına ne olur ne olmaz burunlar tikanabilir hava değişimi ile.
Tortilla Zhrcskn valla bence en rahat zamanlar ayaklanınca asla durmuyorlar. Emzır gec yada mama. ek gıda derdi yok ohh👌🏽Bebek arabasına koy rahatca gez yada kanguru al kucagında uyusun gezerken. Orası soguk olur kıslık kıyafet al yanına canm
Puffymom Zhrcskn benim bebeğim 2 aylık bizde uzun yol yaptık yeni. Hava sıcak olduğu için çok terledi . Oto koltuğunda durmak istemedi ve çok kaka yaptı😅 bu yüzden baya eziyetli geçti. Yanınıza bolca zıbın ve mendil alın terledikçe değişin