daytime Mom0909 teşekkürler. Sünnetten 2-3 hafta sonra havuza sokmaya endişeleniyorum açıkçası. Biraz da o yüzden 7. aya ertelesem mi diye düşündüm. Kaç gün sürmüştü tamamen iyileşmesi oğlunun?
Mom0909 daytime ilk gün biraz agladı ama sonra hiç bişeyi yoktu resmen genel iyileşmesi 1 hafta 10 gün sürdü hiç bişey olmamıs tı
Hulya-6676 daytime ben 4 aylıkken yaptırdım hiçbir zorluk yaşamadık ilk gün biraz ağrılı diğer günler çok şükür çok iyiydi zaten bi kaç güne iyileşiyo bence bu aralar yaptırın çünkü şu an emekleme falan olmadığı için kolay geçer 7 aylıkken zorlanabilirsiniz çok daha hareketli olduğu için
Periii13 daytime ne kadar erken o kadar iyi. Küçük olunca çabuk iyileşiyor. Biz bir buçuk aylikta yaptık.
Bulut1 Tam 5 aylıkken yaptırdım Niye daha önce yaptırmadım dedim çünkü dönmek istiyor ilk gün biraz zorlu geçiyor onun dışında 2. Gün olmamış gibi oluyor bence geç kalmadan yaptırın
Rbulgen daytime canım 5 buçuk aylık geçen hafta yaptırdım sadece ilk gün ağladı huzursuzdu diğer günler rahat geçti bir beden büyük bez kullandım pipisi değince acıyodu çünkü bardak kullanımını bizim doktorumuz önermedi ne kadar erken o kadar iyi
ezgicomert daytime bi kaç saat önce sünnet oldu oğlum😄 6buçuk aylık.. alerjik durumları vardı daha önce yaptıramadım ama olmasaydı kesin daha küçükken yaptırırdım zaten öyle istiyordum ama kısmet bu zamanaymış. Lokal anesteziyle yapıldı pipiye uyuşması için iğne yapıldığında ağladı biraz sonra hiç ağlamadı. En sevdiği oyuncakları aldık yanımıza babasıyla ellerinden tuttuk bu şekilde atlattık. Eve gelince bezini açtığımda ağladı baya onun dışında bişey yok çok şükür. Calpol verdim kremini sürdüm bide sünnet külodu giydirdim uyuyor şuan😌
daytime ezgicomert ayy canım ya çok yeni sizinki 😊 insallah bir kaç güne tamamen iyileşir. Kolaylıklar diliyorum
birfincannkahve daytime 7.ci ayı beklemeyin ben 2 aylıkken yaptırdım cok rahat geçti, hareketlendikce canı daha cok yanar
-denizinannesi daytime 40 çıkmadan yaptıran biriyim bende bebekken daha çabuk iyileşiyor ilk çişini yaparken zor oldu biraz o kadar sonrasında 1 haftada tamamen iyileşiyor.. emeklemeden yaptırırsanız bebek için daha iyi olur 🙏🏻🌸
YAGIZINANNESI50 daytime benim oğluyum şuan 5 aylik 1hafta önce yaptirdim o kadar temiz oldu ki 3. gunden itibaren çok rahattı.
ArasCinarveAnnesi daytime Tam 1 yaşına girmişti. İlk defa biraz zorlandığımız oldu onun dışında çok kısa sürede hemen iyileşti. Ama yakın çevreme tavsiyem daha da erken hatta doğum da yaptırmaları. Henüz 1 yaşında olmasına rağmen doktordan, girdiği farklı bir ortamdan korktu ve o korku hala devam ediyor doktora karşı
kubrasszr 28 günlükken sünnet ettirdik, 1 gün ağladı sadece daha sonra hiçbir şey anlamadan iyileşti, hareketleri artmadan yaptırın bence 🤗