Zeynepmesut Kızlar bebeğim 3 ay 15 günlük bug0n kilosu 5700 geldi Dr biraz az kilo alıyo dedi ayın 18nde 5500 geldi kilo takibi istedi sizin bebişler iniz ne kadar kesinlikle kıyaslama değil yanlış anlaşılmasın bu arada günde 2 kez mama alıyor
pasaninn_annesi Zeynepmesut benim de kızımda az aliyor napicam bilmiyorum aslinda uyku uyumuyo uyusa alir kizim
Kevseryldz Zeynepmesut 3 ay 12 günlük 7 kilo doktor normal dedi canım bana kilo alımı güzel gidiyor. Meme mama gidiyoruz doğduğundan beri. Bazı bebekler minyon olabiliyor belli bi müddet sonra toparlıyor birde kullandığınız mamayla ilgisi olabilir ama sizin bebeğin kilosu bana az gelmedi açıkçası
Hellolo Benimkide az alıyor ben sıcaklara bağlıyorum bizim fişle birley yiyesimiz gelmiyor e terliyor çocuk memede durmak istemiyor bunalıyor huysuzlanıyor ben e yaz bebeklerinin bir kısmı böyle
Zeynepmesut Kevseryldz ya banada az gelmedi ama kilo alımı yavaş deyince moralim bozuldu sma kullanıyorım
e1if Zeynepmesut bence normal ya benim kızda 4 ay 15 günlük 6 kilo 700 gram bizde günde 2 kere mama içiyoz
Urasmmom Zeynepmesut canım uykusunu düzenli uyuyor mu birde ne zaman isterse emzirmeye çalış ben öyle yaptım benim oğlum 3 kg doğmuştu 3 ay 3 günlük 6800🧿🙏
Zeynepmesut Urasmmom valla emziriyorum canım çok mama vermek istemiyorum da meme emsin diye hareketli sanırım o yüzden ilk 2 ay 1 kilo aldı ama bu ay yavaşlamış
Cevizr Zeynepmesut Canim kıyaslama gibi değilde bebeğim kız 2 ay likken 5700 dü şimdi 3 aylık olacak 6 gün sonra daha tartilmadik anne sütü alıyor acaba senin bebiş uykusunu iyi aliyormu
Zeynepmesut Cevizr uykuda hiö bir problemimiz yok canım gayet iyi ama çok hareketli bide mama veriyorum 5 10 dk geçmeden kaka yapıyor ondan olabilir mi
Kevseryldz Zeynepmesut tekrar kontrole getirdiğinizde mama değişimi yapalım mı diye sorun doktora isterseniz moralinizi bozmayın toparlıyolar
Cevizr Zeynepmesut Hemen kaka yapıyorsa ondan kaynaklı olabilir benim bebeğim günde 2 defa anca yapıyor bazen 2 günde bir yapıyor
asyakusunannesii Zeynepmesut en son 2 aylık kontrolünde 5.200 çıkmıştı kızım Perşembe günü 3 ay kontrolü var bakalım ne çıkacak bende merak ediyorum. Tahminimce 6 küsür diye düşünüyorum 🤷🏻♀️
Usarname Zeynepmesut doğum kilonuzla alakalı bir durum bu her bebeğin doğum kilosu farklıdır şimdi 3 aylık 6 kg olan da var 8 kg olan da
Zeynepmesut Usarname 3. 140 doğdu canım normal gidiyordu kilosu ama bu ay az almış dedi Dr mama yı 3 e çıkar dedi yani 700 gr almış