Merhaba güzel anneler. Uzun süredir foruma girip aktif olacak vakit bulamadım. Yaklaşık 3 aydır emzirmeyle mücadele veriyorum. Gurbette yalnızım. Sağolsun eşim destek ama ne ailemden ne eşimim ailesinden yardım göremedim doğru düzgün. Eşimin ailesi başka şehirde, ailem başka ülke… 3 aydır eşimde mecbur çalışıyor ve ben canla başla kolik bebek mücadelesi verirken sütümü arttırma mücadelesi veriyorum. Ancak bebeğim o kadar huysuz ve açlıkta nefesi kesilene dek ağlayan bir bebek ki , çabalarımdan 1 ay sonra yani kızım 1 aylıkken doktorum, ebem artık bu böyle olmayacak, formül süt emzirme ikilisi devam edeceğiz dedi. Bütün işler bana bakıyor, bebeğim günün bütün çoğunluğunu ağlayarak geçirmeye devam ediyor. durumun vahimliğini şöyle açıklayayım; yemek yapmayı bırakın yiyecek vakit bile bulamadığım için dışarıdan yiyorum abartısız bütün bir gün. Aç kalmamak için. Sütüm artsın diye süt arttıran ne varsa çemen otu hapına kadar, vitaminler , çaylar, bulgurundan incirine denedim. Bu stresin içinde iki saatte bir emzirme, pompa. 10-20 arttı yine çekildi. Eşim sürekli araba başında, haliyle gece uyanmasına müsade etmiyorum bütün isler bana bakıyor. Ne yaparsam yapayım süt artmadığı gibi kızım büyüdükce memeyi istememeye basladı cünkü süt ihtiyacı arttı, memeden gelen sütü çekmek istemiyor cünkü o da biberonun getirdiği rahatlığa alışık. Kızlar hayal bile edemezsiniz nefesi kesilene kadar ağlamalarını. Ben artık psikolojik olarak bitmiş durumdayım. Eşim 3 ay 3 aydır, bu kadar üzme kendini dünyanın sonu değil, senin psikolojin bebeğine verebileceğin en önemli şey, sen herşeyi denedin doğru olanı yaptın olmuyorsa bazen kabul etmek gerek diyor ama benim sütüm bol iken, bu yalnızlığın bu stresin gurbetin sonuçları oldı malesef. İnanırmısınız evden dahi çıkamıyorum, tuvalete gidemiyorum, çok zor bir bebeğim var ve baş edemiyorum. Kimseye güvenip yanıma alamıyorum cocugumu daha gelisme cagında alısma sürecinde bir yabancıya emanet etmeye vicdanım el vermiyor
Öyle iste kızlar. Yorgunum, bıkkınım, hayal kırıklığı yaşıyorum. Ne yaptıysam olmadı, olmuyor. Kusura bakmayın biraz uzun oldu