Nurci Güzel anneler günaydın oğlum 1 haftadır Antibiyotik tedavisi görüyor hiç gaz problemimiz yokken şimdi gece saatte 1 kere uyanır oldu gaz sıkıntısı yaşıyor antibiyotik gaz yapar mı ve bu geçici mi var mı başına gelen
glam Nurci benim oğlum küvözde antibiyotik tedavisi gördü doğduğu ilk hafta. Çıktıktan sonra kontrole gittiğimizde biogai probiyotik verdi doktorumuz, antibiyotik tedavisi de gördü, bağırsakları düzenler, gazını da daha rahat yapar dedi.
Nurci glam ben baştan beri Biogaia kullanıyorum 3 ay kullandım bu ay bıraktım ama şimdi tekrar başladım çünkü ilk doğduğu zaman gibi saatte 1 uyanıyor gaz yüzünden inşallah antibiyotik bitince gazda biter