Yesimmmt 2 bucuk aylığız emzirirken diğer tarafa gidip geliyom o derece bin kere veriyom apzına bin kere cıkarıyor emmiyor biberonla mama veriyom onuda tutmuyo cocuk ac ağlamıyorda ne yapacağımı inanın bilmiyorum ama artık sabrım tükendi 20 gündür boyleyiz😢
bireylul Yesimmmt 35 günlükken başladı 4,5 aylık olduk hala meme reddi yaşıyoruz emzirmek için insan üstü mücadele veriyorum
duyguarsddn25 Yesimmmt 2 aydır savaşıyorum neredeyse olmuyor istemiyor savaş ki ne savaş kazanan o oluyor ama
Nohutannesi Yesimmmt alerjisi olabilir mi yada çok gazı? Bunlar da meme reddi yapıyor çünkü. Belki bu konuda bir danışmak faydalı olur.
Rabia1309 Yesimmmt iki aylık olacağız. Doğduğu günden beri zorlanıyorum. Bi tam düzeldi artık emiyor diyorum sonra sar baştan oluyor. Kilo alımı nasıl onuda anlayamıyorum doktora gidince göreceğiz artık. Yoruldum mu çok yoruldum yeri geliyor emzirmek iki saatimi alıyor. Ama onca cabamdan sonra vazgeçmekte çok koyuyor bana. İnanıyorum bir gün başaracağız. Tüm savaşan anneler başaracak 💪
e1if bireylul aynı durumu yaşadım 3 ay mücadele verdim artık pes ettim, sağıp veriyorm artık günde de iki kere mama veriyorum