Merhaba kızlar bebeğim 2 ay 12 günlük doğduğundan beri sütüm olmadığı için mama veriyorum şimdiye kadar mama yemesi ve kilo alması çok güzeldi ama şu birkaç gün mamayı reddediyor Humana mama kullanıyorum başka mamalarda denedim ama yok yemiyor zayıfladı bebeğim napıcağımıda bilmiyorum aç olmasına da yüreğim dayanmıyor 😔