Nurdane_nehir doğduğu kiloya bağlı olarak az ya da fazla demiştir 🍀 kilolu doğduysa normal, zayıf doğduysa fazla olabilir. Ama neden eleştiriyorlar anlayamıyorum bebeklerde kilo kontrolü sağlamak mümkün olabiliyor mu ki, acıktıklarında ortalığı ayağa kaldırıyorlar sonuçta 🤭