Selamlar, doğduğundan beridir annem yapıyor bebişe.. 4 aylık oldu poposunu sürekli yıkıyoruz lavaboya tuttuğumuz anda kakasını ve çişini yapıyor. Tabi bu bize ne sağlar ileride bilemiyorum, ilk zamanlar sabahları çok ikiniyordu bunu birkaç defa annem denedi baktık iyi geliyor hep yapıyoruz artık :) Bezlememek diye birşey mi varmış ki ? Bilemedim