Benim bebeğimdede iki gündür burun akıntısı var. Burnunu temizliyorum sürekli, ama içim rahat etmedi diye doktoruna mesaj attım. Öksürük yoksa getirme burnunu temizlemeye devam et dedi. Allah korusun öksürük varsa kötüye döndürmesin. Bi götür bence ya.