Bize doktor zaditen damla vermişti sabah akşam 5 er damla şeklinde kullandık küçük oldukları için soğukalgınlığı ve öksürük şurubu önermedi sağlıkocağı vermişti 3 gün kullandım içime sinmedi bıraktım çocuk doktoru da küçük verilmez dedi iyi ki bırakmışsın dedi. Burnunu da serum fizyoloji ile temizledim tıkandıkça