Balbebekkk Merhaba güzel anneler 9 aylık oğlum artık beşiğe sığamıyor😁 odası var ama yanımdan ayırmak istemiyorum🥺 park yatak almayı düşünüyoruz kulllanıp memnun kalan varmı😊 birde marka önerirseniz cok mutlu olurum hayırlı ramazanlar şimdiden ❤️
Deletedmom_297 Ahseninannesiii birimde ondan memnunum Dakar artk tutunup kalkıyor kızım 9 ay 4 günlük nasıl alt kademe geçicezzz
Ahseninannesiii Deletedmom_297 yatağı siz mi kurdunuz ? Eğer kurarken gördüyseniz cırt cırtlı bir kısım var yatağın kenarlarına tutturuluyor oraları çıkarırsanız orta kademe kalkmış olur yatağın dibine bir yorgan vs. Sererseniz daha rahat kullanırsınız ☺️