Hanımlar merhaba bebeğin 12 aylık olunca artık sofrada her yediğinizden yiyebilir deniliyor gerçekten artık böyle mi oluyor ben sürekli hep ayrı yiyecekler yapıyorum yağsız tuzsuz baharatsız siz neler yediriyorsunuz yediğiniz herşeyi veriyor musunuz???