melisaninannesi 2 sene önce doğum yaptım. Ablama versem mi hafif kararma var. E bebekten almıştım. Silverina markası. Herhangi bir kapıt da yok içinde.
Defneninannesie melisaninannesi gumusun zamanla kararması normal ben gumus kolyemı falan dıs macunuyla yıkardım parlardı hemen en kolay parlatma yolu deneyın bı kararması gıdınce kullanılabillır.
ozsez85 melisaninannesi ben de merak etmiştim, bir ömrü yok, sadece ara ara karbonatı su ile macun gibi yapıp ovun diyordu.
Liona Sadece duru suyla temizliğini yaptıysanız sorun olmaz . Ama kararma çoksa işe yaramaz diye düşünüyorum