Yamac2603 Kızlar merhaba bu ay sonunda 2.ay aşılarımız var şimdiden strese girdim bebeklerinizde nasıl yan etkilerle karşılaştınız Bilgi verirmisiniz
eylulb Yamac2603 bize sadece huzursuzluk yaptı ateş falan olmadı. Lütfen sizde önlem olsun diye ateşi yokken ateş düşürücü vermeyin. Vücudu savaşmayı öğrensin kuzunun😊
Lale19 Yamac2603 biz de 4 gün once olduk çok huzursuzlasti cok şükür ateşi olma di ben aşıdan yarım saat sonra ateş düşürücü ag ri kesici verdim
Ebruferit Yamac2603 bizim de çarşamba günü bakalım bizi neler bekliyor anne baba da sağlıkçıyiz ama korku hat safhada evlat sonuçta neler olduğunu yazarım isterseniz
EylulSima Yamac2603 bizde cuma günü 2. Ay aşılarımızı olucaz çok sitresliyim ateşi çıkar mı canı çok yanar mı diye 🙁
Ecis Sadece huzursuz oldu o gün, çok şükür ateşi olmadı. 2. Ay aşılarında genelde ateş olmuyo sanırım ama bence 37.5 olmadan ateş düşürücü verme. Aşının etkisi kalmıyo 🙁
Yamac2603 Ebruferit çok teşekkür ederim tabi Bilgi verirseniz çok sevinirim... umarım çok güzel şekilde atlatırsınız ❤️
Ebrumarbling Elisa2202 bizde bugün olduk huzursuzluk ne kadar sürdü şuan ateşi yok ama sürekli ağlıyor
Deletedmom47 Yamac2603 Sadece huzursuzluk yaptı çok az ateşten çok korkmuştum şükür hiçbirşey olmadan atlatmıştık 😇🥰