Busraars verem aşısı benim kızımdada iz yoktu 4 aya kadar sordm aşı tutmamış olabilirmi diye hemşire bana biz o virüsü oraya veriyoruz tutmama ihtimali çok düşük her çocukta çabuk iz olmaz demişti. 6 aylık olucak kızım izi yeni yeni belli olmaya başladı iltihap gibi aktı. Sizde bi sağlık ocağına gidip sorun isterseniz