Bebeğim doğduğundan beri hep emzirip yatağına bıraktım hiç sallamadim uyutmaya çalışmadım kendi kendine uyuyor 2yasinda kızım var çok yoruyor beni 4 aylık olan bebeğime yorgan seriyorum salona üzerine bırakıyorum bı bakmışım kendi kendine uyumuş parmağı ağzında onu öyle görünce çok vicdan azabı hissediyorum 2yasindaki kızımı hala ayakta sallıyorum küçükken dibinden asla ayrılamazdım hep kollarımda göğsümde yatırırdım gün içinde hiç durmuyor kızım hep onun peşindeyim ev işi çamaşır yemek bebeğin karnını doyurup yerine bırakıyorum sürekli bizi izliyor gülüyor çok üzülüyorum küçük bebeğe