1 ay evvel 15 gün çektik ateş kusma ishal, bugün tekrar kusma başladı. Arkadaşlar nedir bu delirecegim kafayı yiyeceğim, çocuk baygın yatıyor. Sulardan ise bu suların denetimi yok mu ne yapalım her şeye hazır su kullanırsak buna bütçe mı dayanır. Çaresini çözümünü bulan var mı, inanın sinirlerim çok bozuk tekrar başa mı döndük.