Duygu08 Merhaba Anneler , Benim gibi travel sistem bebek arabası alan ve sonra bebekler büyüdükçe baston arabaya geçmek isteyen yada geçenler var mı? Baston araba kimler ne marka kullanıyor ve memnun musunuz yazarsanız sevinirim .
Baloglum5222 Duygu08 biz canim.. travel sistem kanz cameron kullanıyorduk sattık. Chicco lite way baston arabaya geçtik kurtuldum cok şükür 🙏🙏
Baloglum5222 reinamm kullanılıyor ama cok agir iki parça oluyor arabada hem cok yer kaplıyor ben hic memnun kalmadım
Minnil Ben bu durumu yaşamamak için en başından itibaren chicco lite way aldım.Tam yattığı için hiç problem yaşamadım hafif bi araba
meryemm_demir Kraft You kullanıyorum bende gayet memnunum tam yatar pozisyonu tentesi vs güzel araba katlanması rahat hafif bir araba 👍🏻
reinamm Baloglum5222 aa anladm. Ben daha almadm araba. Kızım 3 ay 19 günlük. Hangisini tavsiye edersiniz