Bebikooo Bebeğim 3 aylık son 1,5 aydır salyaları çok akıyor günde 7-8 tane önlük değiştiriyorum😞 kilo alımı bile çok azaldı ne yapabilirim ne zaman biter bu salyalar ağzı üstü hep ıslak 🥺
balyanakannesi2 Bebikooo 10 aylık olduk hala bitmedi. Dişleri tamamlanınca kesilir dedi doktor. Bi de şimd sizin tam tükürük bezlerinin çalıştığı dönem. Daha çok yol var önümüzde 😁
Egegun Bebikooo o salyaya yapacak hiçbirşey yok birkaç ay daha devam edecek benim oğlumun tişörtünün önü hep sırılsıklamdı 30 tane falan salya önlüğü almıştım günde nerdeyse 10 15 tane değiştirirdim ☺️
Bebikooo balyanakannesi2 ah demi ben bol bol önlük alsam iyi olacak yetiştiremiyorum😬kehribar kolyesi denediniz mi
balyanakannesi2 Bebikooo Denemedim ben inanmıyorum ona doktor da batıl dedi gerek duymadım ama inanıp kullananlar işe yaradığını iddia ediyor
Bebikooo Egegun bizim 1,5 aylıkken başladı normal mi acaba bide sürekli damakları kaşınıyor dişleri erken mi çıktı sizinde
Egegun Bebikooo bizim de çok erken başlafı salya 1 yaşına yaklaşana dek nerdeyse sürdü dişleri 11 aylıkda çıktı geç çıktı ama salya çok çok erken basladı
Bebikooo Egegun o zaman salyalar erken başladı diye dişleri erken çıkmıyor bizim bebeğin salyalarını görenler o dişler geliyor diyor da bende çok erken gelecek diye endişeleniyordum