Aysima_63 Kızlar doğum yapalı 49 gün oldu daha dikislerim iylesmedi dun üzerinde et parçası çıktığını farkettim ne bu yaşayan varmi
Ask_hosmus Aysima_63 benim 24 gün oldu ben de de var et parçası yarın gidicem doktora dikişin yanlış kaynamış olabilirim acaba
Toprakseyran Aysima_63 kendiliğinden geçiyor canım iyileşince merak etme bende de olmuştu geçti gitti
iki_prens_annesi Aysima_63 Dikisin patlamis olablr bnm ilk dogum normaldi aferdesn buyuk wcden dolayi dikisim patlamisti aynadan bakinca belli oluyodu muane olup tekrar dikis attilr dr gorun bnce enfeksiyon falan kaparsn allah korusun
Alminazli Bende de ayni durum oldu buraya yazmıştım bende hatta.Gecti benimki kendiliginden geçiyor canim
Alminazli Aysima_63 Geçer geçer canım sanki dikisi yanlış dikmisler de et fırlamış gibi degil mi benim 3 dikisim olmasina ragmen öyleydi.