Mirac_21032019 46 gunluk bebegim uyurken kollarini sicratiyo bacaklarini yumuyo ufacik kaliyo kaplumbaga gibi netten bakinca urkutucu seyler yaziyo insani korkutuyolar sizdede oluyormu
Dilasanaz Mirac_21032019 oluyordu o kadarlikke özellıkle uykudan uyandiginda ben cok seviyodum o halini cok tatlı ben sıçrayıp kendini uyandırmamasi icin 3 aylik olana kadar hafif kundak yaptım sonrada gecti gtti kötü bi sey değil bnce biz herseyi internetten bakip kendimize evham yapıyoruz 😊
dlrkmlglb Mirac_21032019 şuan kızım 4 ay 10 günlük doğduğundan beri kundak yapıyorum inanılmaz rahat bir şey hem sıçramıyor hem de uzun uyuyor bu sayede🌸
biryavuzkusu Mirac_21032019 bütün bebeklerde oluyor. Kundak yaparak çözüm bulabilirsiniz. İnternette karnımızın ağrıdığına baksak kanser çıkıyoruz 🤣
Thefun Her yenidoğanda olması gerekir bu söylediğinizin. Moro refleksi, doktorunuza sorun anlatsın, ya da internetten bu şekilde araştırın🌸
Arin31 dlrkmlglb bebeğim 2 ay 15 günlük bende kundak yapıyorum saha uzun süre uyuyor yaz geldi havalar ısınıyor nasıl kundak yapacam terler diye düşünmeye başladım
biryavuzkusu Arin31 içini ince giydirip müslin bezlerle yapabilirsiniz. O zaman terlemez diye düşünüyorum 🤔
dlrkmlglb Arin31 ince müslin örtülerle yapabilirsiniz kendisini de biraz ince giydirin terletmiyoe o şekilde bizim evimiz aşırı sıcak oluyor o şekilde bile terlemiyor yine de denemekte fayda var😌🌸
Mom06 Mirac_21032019 3 bçuk aylığız hala sıçradığı oluyo eskilerin kundağı kolları sıçramasın diye canım korkma normal bişey bu biz kundağa alıştıramadık o yüzden çok sıçradı uyandı :)
Hayat86 Mirac_21032019 benimkinde hep öyle ,kundak yapıyorum :) uyandığında ıkına ıkına kundaktan elini kurtarıyor o ayrı tabii :)