idilolo Mom8763 benim ili haftadır ataktaydı, dün bitti bugün çocuk rahatladı, İnşallah böyle devam eder, pazardan beri kıyamet kopardı.
Yazannesi1 Mom8763 atak haftasındaymışsınız ama son günler yazıyor ondan huzursuz olabilir. Atak haftalarında bebişler memeye düşkün yada red oluyormuş huzursuz uykuya direnme oluyor. Bi kaç güne geçer inşallah 🌸🌸
minikmelegimmmm Mom8763 ayy aynı 27 günlük uyumuyor yaa sabah bir saat uyudu ve şu saat oldu hala uykuya direniyor napsak bilemedik
Yazannesi1 Mom8763 hiç önemli değil 🌸 çabucak geçer umarım kolik durumu ne durumda hafifleme yok mu 🥺
minikmelegimmmm Mom8763 duş her gün aldırıyoruz da bugün aldırmadık canım sanırım çözdük olayı ama bugün sütüm mu azdı bilmiyorum tam doymamış buzluğa sagdığım sütu atmıştım onu icirdik uyudu çok şükür 🌸
Mom8763 idilolo yaa inşallah 🙏🏻 zor oluyor Ya böyle olunca küçük kızımda var birde onunla ilgilenmiyorum bu sefer
Mom8763 Yazannesi1 teşekkür ederim hiç yok aynı başka hastaneye gidicez burdaki hastane bizi başından sağıyor resmen
Birbitannesi Mom8763 muhtemelen atak haftasındasınız canım sabır geçecek çok zor biliyorum ama geçecek ❤️
Neseli5 Ftmrdm sorma canım bizimkide 61 günlük dün aşımızı vurulduk, huzursuzluk mu desen uykusuzluk mu desen ateş te öyle, bugün 6dan beri 1.saat uyudu sadece başka uyku yok 🤦♀️😔