1 aylığız bugün hepatit b aşımız vardı sağlık ocağında ki ebe gaz damlası kullanıyor musun diye sorduğunda evet biogaia damla kullanıyorum dedim çok etkili bir damla olduğunu en son çare kalırsam o damlayı kullanmam gerektiğini çok gazı olan bebeklerin o damlayı kullandığını söyledi ve daha normal bi damla önerdi. Bebeğiniz çok gazlı ise doktorunuza danışarak kullanabilirsiniz