Naciyeylmz ben kiraz çekirdekli kemer almıştım onu kullanıyorum ama sizde bezden bir kese dikip içine koyun hazırından farkı kalmaz bir de bez parçasıyla karnına sarın kıyafetlerinin üstüne tabi ben de kemeri kullanmıyorum hatta hiç yaz olduğu için sadece içindekini ısıtıyorum elimle tutuyorum hemen işe yarıyor çok gazlı ise