kbtmz Merhaba hanımlar doğum gününü evde kendim hazırlıycam.Konsept için önerilerinizi bekliyorum.Yada şunu şöyle yaparsan görüntü açısından güzel olur gibi…
Krgztuba kbtmz https://imgyukle.com/i/2Umxq https://imgyukle.com/i/2UvDY ben böule bişeu yaptım çokta içime sindi güzel oldu fikir olur sanada 🥰
kbtmz Krgztuba yaaa gerçekten çok güzel olmuş bayıldımmm,oyuncaklar falanda güzel durmuş.Nice sağlıklı huzurlu musmutlu ömrü olsun inşallah,Rabbim analı babalı büyütsün paşayı ❤️
Krgztuba kbtmz cok çok teşekkür ederiz çok uyguna geldi bide balonlar trendyoldan evin yanında organizasyoncu vardı rica ettim hayvanları kiraladım 100liraya pastaya 200lira verdim bu kadar 😂
kbtmz Krgztuba ahahaa süpermiş ya,evet balonları alıp yapmak daha uyguna geliyor bende öyle yapacağım