Sedakcby rica ederim 😊 aşıları aynı gün yaptırmanızda sıkıntı olacağını zannetmiyorum. Tabi doktorunuza sorun. Ben yaşadığımızı anlatayım Bexero biraz daha ğır bi aşınolduğundan devletin yaptıkları aşıların olduğu aylara denk getirmiyorlar o zaten tek vuruluyor. Nimenrix o kadar ağır bir alı değil sanrm. Biz 2. Ay rota, nimenrix ve devletin yaptıklarıyla beraber 5 aşı olduk bir şey olmadı, 4. Ayda da aynı şekilde rota, nimenrixle 4 aşı olduk bir sıkıntı yaşamadık. Tek doz calpol verdim ikisinde de gerek de olmadı kendim ağrısı olmasın diye verdim ama baktım keyfi yerinde başka vermedim. Bexero olduğu gün 3-4 kez vermem gerekti o bacak ağrısı ve ateş yaptı😢