Deleted12 Minikkuzum1999 önce dipler sonra uçlar ben elimle boyuyordum. Fırça ile zor geliyor ya. Ne kadar beklen süresi ise o kadar bekle dusunu al. Yüzüne kulağına bulaştırma özenli sür. Kendi saçımı bile kendim kesiyorum ben. Artık kuaför ihtiyaçlarımı hep kendim yaparım.
Tgbkzn Diplerden başlamalısın canım önce dipler sonra uçlar boyadık tan sonra 40 dakika falan bekle sonra duşunu al :) yüzüne kulaklarına krem sür boya bulaşmasın bulaşırsa asetonla silersin çıkıyor :)
Minikkuzum1999 Tgbkzn anladım canım benim çok sağol ilk defa yapacağım beceremem diye korkuyordum bir yandanda alışmak istiyorum 🤗🤗🤗
Tgbkzn Minikkuzum1999 yaparsın yaparsın neden yapamıcaksın korkma belki arkalara sürerken zorlanırsın göremediğin için ama alışırsın 😘😘
Minikkuzum1999 Jument boyadan mi yoksa kendin yaptığın için mi ben 6ay da bir boyuyorum canım çokta güzel oldu saçlarım uzadı canlandı
Minikkuzum1999 Deleted12 kaşlarımı flan hep kendim alırım ama saçımı ilk defa kendim yapacağım çok sağol yorumunuz için 🤗🤗🥰🥰
xmel bende saçlarımın önünü bi tutam sarı yapayım dedim açıcı sürdüm saçma sapan bi renk oldu kuaförler nasıl sarı yapıyor🤔🤔🤔