Merhaba bebeğim 4 aylık ek gıdaya başlayacağı için aşırı heyecanlı ve telaşlıyım. Ek gıdaya ne zaman başladığınızı ve nasıl başladığınızı sürecinizin nasıl ilerlediğini benimle ve diğer anneler ile paylaşmak ister misiniz? Bizlere de fikir olsun. Sizin menüleriniz, neyi ne kadar veriyorsunuz vs. Sevgiler 🤗💕