asocialmom kesinlikle hangi şehir de yaşıyorsanız iklim şartları nasilsa ona bağlı iki hafta öncesine kadar polar battaniyeyi iki katlayıp örtüyordum şuan tek kat örgü battaniye örtüyom gece UFO yakiyoruz artik otomatikte en düşük ayarda en düşükte olmasına rağmen sicalik 25 falan i geçiyor hemen kapatiyorum geri ihtiyaç olursa açıyorum şuan ev 23.4 derece soba yaksaydim terlerdi zaten evime pencerelerden güneşte vuruyor o daha da bi ısıtıyor gündüz evi