dinle_beni_bi
Ben bu bölümü örgün eğitim olarak okudum ,bankada diksiyonunuz güzelse bir yere gelebilirsiniz.. sigortada da acenteler de çalışma imkanınız var ama insanlarla yüz yüze muhatap olacağınız bir meslek olduğu için sabır gerekli ve zor bir meslek ( ki ben sigorta da çalıştım)