ozgetunak evet bitirdik şimdi tek pekiştirme kaldı. Doktorumuz Ali Fuat Serpen öyle uygun gördü ki tüm hastalarına da böyle yapıyormuş zaten. Çok şükür her seferinde ikisini de olmasına rağmen ağır geçmedi sanki bir tane olmuş gibi düşün ateşleniyor vs ama bende son çift dozda ateşte yapmadı alıştı bünye. Benden sana tavsiye ikisini de aynı anda yaptır hiç mesafe koyma. Uzaktan takipli doktorumuz da Osman Gönülal ona da danışmıştık bir sorun olmaz uygun demişti yani aklında soru işareti kalmasın bide biz 3 aylıkken başlamıştık