Mereba anneler. Kizim 23 aylik yemek lafini duyunca bile ögürüyor. Zorlaa yemek yediriyorum agzinda tutuyo saatlerce çok zorlaniyorim artik cildiricak gibi oluyorum. Cok zayif ondan kucukler bile kizimdan uzun . Iştah şurubu kullanan başka bisey deneyen var mi ( kendi yesin sizinle yesin gibi şeyleri hep denedim )