Kızlar 13 aylık bebekleriniz neler yapabiliyor ? Kıyaslama amaçlı değil sadece bebeğimin gelişimi için öğrenmek istiyorum. Benim oğlum
bay bay diyince el sallayıp öpücük atiyor
Mama,meme,dede,anne,baba,ve(ver),jiji(cici),e-e-e (uykusu gelince) diyor
Pipetli suluktan su içiyor
Çatalla yemeğe çalışıyor tam başaramasa da
Yürüyor
Alkış yapıyor
Müzik duyunca dans ediyor
Ama mesela etrafta görüyorum hayvanları biliyor, sayı olarak 1-2 yii falan biliyor benim oğlum hiç oyuncakla oynamıyor nefret ediyor oyuncaklardan. Önceden kitap severdi şimdi yüzüne bakmıyor. Sadece gezmeyi çok seviyor tüm gün dışarıda sağa sola kosturabilir eve girince ağlıyor.
Hayirdan asla anlamıyor yapma diyoruz mesela yüzümüze bakıyor sadece geri yapmaya devam ediyor. Sizce oğlumun gelişiminde bir sorun var mı ? 1 yaşında annesi hayvan resimleri gösterip soruyor kedi köpek nerede diyor bebek gösteriyor böyle bebekleri görünce bende acaba bir yerde yanlış mı yapiyorum diye düşünüyorum. Oğluma asla TV telefon izletmiyorum sadece altını açarken dursun diye belirli çizgi filmleri işletiyorum işim bitince de kapatıyorum.