Nejlavrl benim bebeğim 1 aylık. Sizinle aynı durumdayız. Defalarca emmesine ara verip gaz cıkartıyırum. İçer içez gaz sancısı cekiyor. Ama yılmadan emziriyırum. Bazen 1 saat sürüyo emzirmek, sürekli ara verip gaz cıkardığımız için. Saatlerce emzirmek benim için eziyet olsada bebrğin karnı doyuyo.