Ebrulig Tabiki uyaracaksınız. Bu onların gelişimi içinde iyi bir şey. İstediklerini istedikleri kişiye söyleyemezler. O daha bebek, düzgün konuşuyoruz. Park bütün çocukların,herkes oynayabilir bence sende kendine güzel qrkadaşlar edinebilirsin.
Sen büyüksün, küçüklere nasıl kayabildiğini göstermek ister misin? Gibi..
Yani bu çocuklar böyle nasıl yetişiyor anlam veremiyorum. Her şeyin sahibi sanan çocuklar kendini, her şeyi istediği gibi elde edebilen çocuklar bence.. Bazen parktan nefret ediyorum.
Parkta bir tane yavru kedi var. Kızım kedileri çok sever. Kedi de bizimkini sevdi zarar vermiyor hiç oturuyor yanına cici diye seviyor. Kedide sırnaşıyor kızıma bu arada 2 yaşına girmek üzere kızım.
5 yaşlarında bir kız geldi, kızım severken almak istedi. Zaten ondan kaçtı geldi kedi bizim yanımıza o kadar sıkıyor ki, alıp götürecek. O da sevsin diye ses etmedik izliyoruz eşimde var. Neyse..
Kızım severken acır dokunma falan diyo. Acıtmıyor biliyorum. O kucaklamaya çalışınca kızımda kediyi kucağına almak istedi, tuttu. Alabiliyor bu arada öğrettim hayvanın canını yakmıyor asla. Kız bir anda bileklerini sıktı bırak acıtacaksın diye.
Dokunma bir daha çocuğuma napıyorsun sen dedim, acıtmaz o. Sonra seversin biz seviyoruz şimdi git ailenin yanına dedik. Zaten ufak ufak iteklemeye falan çalışıyordu ama bizden korkuyordu belli az uzak dursam iticek. Nasıl sinirlendim anlatamam. 🙈