Gizemesma YigtnAnnesi Molfix pure&soft doğduğundan beri kullanıyorum ve cevremdeki herkese tavsiye ediyorum ne pişik nede sızdırma harika 👍
Snhstn YigtnAnnesi ayy ilk zamanlar sleepy yüzünden benim de öyle olmuştu. Minies kullandık snra biz şimdide aşırı aktif olduğundan bezi çıkıyo gidiyo sürünürken. Birtek prima aktif bebekde çıkmadı. Geceleri sleepy bio natural gündüzleri aktifken prima
Snhstn YigtnAnnesi kuzum bizm pipi eğriliğimiz oluşmuştu ondan diye düşünmüştük sızdırmasını. Belki seninde öyledir. Bir bak dikkat et bakalım.
YigtnAnnesi Snhstn kız ne alaka pipi. Eğriliği tuvaletini yapmasıyla zaten Cişte sknti yok kaka yaparken oluyor 😑
KubraBabaoglu YigtnAnnesi en önlem botanica kullanıyorum çok memnunum hem sızdırmıyor hem pişik vs. yapmadı
Snhstn YigtnAnnesi pipi mi ne alaka dkdmxm orsan çiş yapıyo yaa dkdkd pipi eğriliğinde çiş yamuk gittiği için sızdırma yapıyo 😂😂😂
RainOverMe elfen aloeveralı mı sarı paket mi🤗 ben de sarı paketin külot bezını aldım ama henuz kullanmadık, teşekkürler saglıkla🙏🏻🌺
elfen RainOverMe klasik sarı paket bizimki. külot bezi hiç denemedim, eğer denerseniz deneyiminizi benimle de paylaşır mısınız?
Snhstn YigtnAnnesi dediğim gibi bilemiyorm o zaman senin bebe iyi yapıyo o zaman skdkdkd maşallah subhanallah allah popişine zeval vermesin
YigtnAnnesi Snhstn he ya günde kaç kez yapıyor deli.oluyorum 😂😂1 buçuk ysinda çorba ictiginden çok herhalde
senamiray YigtnAnnesi günlük taşardı bezimiz sleppy kullandım prima kullandım hepsi de taşırdı şimdi ise hiç bi türlü taşmıyor ek gıdaya başladı kakası çok suluydu önceden anne sütü aldığı için o yüzden taşıyormuş meğer şuan taşmıyor kaka kıvamıyla alakalı
Snhstn YigtnAnnesi olsun olsun kabızlık daha kötü yapsın yavrm rahatlasın hem bağırsaklar iyi çalışıyo sindirimi kuvvetli demekki maşallah subhanallah 🥰
DoganurcaN YigtnAnnesi baby me kullanıyorum başından beri ne sızdırma ne bişey mikemmel bi bez, ebebek ürünü