ArasAybarsMoM bizde drdan öğrendik açıkçası gittim 4 ayrı dr da araştırma hastanesinden gözlem için kayıt actirmamiz gerektiğini ve bu asiyi sormamız gerektiğini belirtti sonra araştırınca cidden gerekli olduğunu anladım. Şükürler olsun kızımda her acıdan önde ve sorunsuz ilerliyor ama genelde bagisikliklari düşük olurmus normal doğan bebeklere göre.Kizimin boyu kilosu motor gelişimi için her ay düzenli görürdüm şükür ki çok güzel ilerliyor dendi.Ama cidden çok çabuk hasta olan bir çocuk .Sanirim drlar bu yüzden o asiyi olması gerektiğini belirtiyor