1,5 aylık bebeğim emzirme sırasında sürekli memeyi çıkarıp tekrar almaya çalışıyor kucağımda çırpınıyo resmen kolları bacakları sürekli hareket halinde.Gazı var desem gazı olduğunda daha farklı oluyor hareketleri artık onu anlayabiliyorum,burnu tıkalı değil
sütüm tazyikli değil
yani buna sebeb olabilcek başka ne olabilir
kendini de beni de çok yoruyor
su ter içinde kalıyor emmeye çalışırken,kollarım kopuyor
bunu nasıl halledicem bilmiyorum ya,emzirme saati geldiğinde geriliyorum artık
biberon vs kullanmıyoruz bu arada