Bebeğim bugün 28 günlük sezeryan doğum yaptım kilosu belki ideal ama biraz düşüktü beslenmeyi kestiği için 2650 idi ilk 3 gün sütüm gelmedi emzirdim ama işte sarılık oldu mecbur mama takviyesi yapıyorum hemde biraz toparlasın diye sma kullanıyorduk ancak kakasını cıvık yapıyordu her mamadan sonra hemen kaka yapıyordu ishal gibi bende dün aptamil mavi kapak düz aldırdım eşime ona başladık gece 12 de verdim saat 4 de kalktı ve bir daha yarım saat uykusu yok bağırmaktan ağlamaktan bir de ıkınıyormuş gibi yapıyor (büyüdüğü için olabilir mi) şırıngayla veriyorum bu arada kızlar kaç Cc veriyorsunuz ve bir de kızım 2 gündür kaka yspıyor ama çişini de yapıyor nedense beni mutlu etti ilk çocuğum çok tecrübem yok araştırma yaparak bişeyler yapıyorum kaç cc mama veriyorsunuz bir de huysuzluğu bu mamaya geçtiğimiz için mi bir de biberon kullanırsam meme reddi Yaşar mıyız biberonu dün aldım aptamilin arkasında çalkalayın diyor diye ama şırıngayla veriyorum biberon kullanmalı mıyım lütfen akıl verin🙏🏻🙏🏻💓