Bilge12 bende gece oldum tek göğsüm den ve fena derece de ağrıdı dediğin gibi koluma kadar vurdu ağrısı. Sürekli emzirdim o emdikçe rahatlıyosun inan ki biraz canın yanıyor ama tek çare bence bebişin emmesi çünkü onun kadar hızlı kimse boşaltamaz orda ki sütü