Gorkem_28 incii 20 haftalık hamileyken oldum Allah’a şükür hiç bir ilaç kullanmadan geçirdim. Bende koku alma duyusu gitmişti. Evde bol bol meyve ve çorba tükettim. 1 hafta sonra koku alma duyum geri geldi. Karantina sürem bittiğinde de iyileşmiştim
Gorkem_28 incii Size tavsiyem hamilelik süresince verilen D vitamini ve diğer vitamin haplarını aksatmadan kullanmanız benim en büyük artım ve hafif geçirmeme neden olarak doktorum bunları söyledi
incii AfraZ 8 haftalık hamileyim 10 günlük kan sulandırıcı verdiler covid icin saglik ocağında koli domtorum devam edip etmeyeceğine kadın dogumcu karar verecek dedi ama kadin dogumcuya ulaşamıyorum. Gebelik boyunca mi kullanicaz acaba
incii Soe sağlıklı doğum yapmanıza cok sevindim😇 ne tür ilaclar kullandınız vitamin olarak. Hic bir kadin doğumcuya ulaşamıyorum da delirmek üzereyim
Soe incii ben d ve c vitamini kullanmıştım. Bol su için sağlıklı beslenin sebze meyve ağırlıklı geçmiş olsun
incii Gorkem_28 covid olduğumu 7 haftalıkken öğrendim ve hiç bir doktor tarafından muayene edilmedim suanda ne yapmam gerekiyor bilmiyorum çok yeni oldugum icin sürekli gittiğim takipli doktorum da yoktu kızıma dogum yaptığım doktorla görüşmüştüm simdi onada ulaşamıyorum
Leylifermihra incii Ben geçirdim hatta 10 gün karantina da kaldık 11.gün kızımı doğurdum 😔 hiç bir ilaç vermediler ve virüs ü atlatamadan doğum yaptım ama 15 ile 17 gün arası iyileşemedim
KaLi Ben 35 haftalık hamileyken geçirdim benim biraz agır geçti kan sulandırıcı igne ve sadece parol kullana bildim 37. Haftada dogum yaptım genel anastezi yapılamadı epidural dogum yaptım çok şükür sıkıntı olmadı