Sezaryen doğum yaptım. 10 gün oldu. Doğumdan sonra doktor antibiyotik ve ağrı kesici yazdı. Ağrı kesiciyi dolorex yazmış. Bende kullandım 5 gün, bugün öğrendim ki emzirenlerin kullanmaması gerekmiş. Acaba doktor başka yazdı da eczacı başka mı verdi. Zararlıysa doktor niye yazsın, kafam çok karıştı. Bebeğime bişi olur mu diye, çok üzgünüm