zeyzey77 3prenses1prensannesi Bizde Bebelac gold kullanıyoruz ama kusma yok. Reflüsü olabilir mi acaba
ikizkalpler 3prenses1prensannesi başka mama deneyin sonuç aynıysa bebeğinizin reflüsü vs olabilir. O zamanda reflü maması kullanırsınız.
Hygge 3prenses1prensannesi Başka bir mama deneyin isterseniz, her mama her bebeğe yaramıyor. ❤️ Oğlum doğduğundan beri Bebelac Gold içiyor, daha bir kez olsun kusmadı 11 aydır. 🤷🏼♀️
Aysu-temiz 3prenses1prensannesi bizde bebelac gold kullanıyoruz hiç bir sorum yaşamadık güzel bir mama
kubrasszr Bebelac gold kullanıyorum, kusma sıkıntısı yaşamadık, hatta denediğimiz 3. Mama ve çok memnunuz 🧿
ilaydaergul 3prenses1prensannesi bebeğim 1 buçuk aylık 10 gündür bebelac gold kullanıyorum mükemmel bi mama. Öncesinde aptamil kullanıyordum bebeğim hep kabızdı kusuyordu ama bu mamada yaşamadım. Sadece bebelaca geçtiğim ilk gün 3 kere kustu ama sonrasında hiç olmadı. Sanırım mama değişikliği olduğu için ilk kusma oldu ama sonrasında kabızlık dahi olmadı
3prenses1prensannesi ilaydaergul Benim bebeğimde 4 aylık hep Bebelac kullandım…kusan bebek iyidir fazlalığı çıkarıyor falan demelerle başka bişeye yormadik kusmasını…ama hala kusunca dusunmeye başladım artık sebep ne diye
ilaydaergul 3prenses1prensannesi istersen biraz daha az cc yap ve kusacak mı diye bak o zaman anlaşılır fazlalık mı değil mi