Aşı karşıtlarının en büyük tezi zaten artık çürüdü. FDA biontech aşısını onayladı. Yani biontech artık acil kullanım onayı almış bir aşı değil. Vurulduğumuz diğer aşılar gibi tüm onayları tamamlanmış bir aşı. Nasıl ki çocuklarımıza aşı takvimine uygun aşıları vurduruyorsak covid aşısını da olabiliriz. Artık kimsenin kapanmaya, yasaklara, maskeye tahammülü kalmadı. Herkes olsun ve bu lanet hastalık bitsin lütfen 😑