dontsleppyunhappy ben alisveris en son 3 4 sene önce yaptim ve yuksek fiyatli ürünler almiyordum en fazla 70 80 lira civari ve o zamanlar vergi olmuyordu onlarda. Iyice bi araştırmak lazim belki her urunde yoktur vergi. Benim aldigim zaman kesici aletler ve ayakkabi falan getirilmiyodu onlar gumrukte takiliyordu. Ama burda 500 600 lira olan oto teyp ordan 60 liraya mi ne almıştık