4.5 aylik bebegim var geceleri ağlayarak uyanıyo asla emmek istemiyo kucagimda geziyo surekli yatınca ağlıyo kucakta sallaya sallaya uyutuyorum mamayi cok zor kabul ediyo gunduzleri asla yerde yatmak istemiyo kucagimda tasimaktan artik mahvoldum onceden boyle deildi yeni böyle oldu gün içinde uykuya gecis cok zor memeyi yine gunduz de istemiyo mamayi da zor zar ben ne yapmalıyım bu bebitoma..o ağlarken cok üzülüyorum 😔