Piyasada bir sürü markanın bir sürü farklı farklı modeli var. Haliyle insanın kafası karışıyor. Ek gıda sürecimizi 1-2 ayımız kaldı. Bende önceden modeli belirleyip indirim takibine almak istiyorum. Forumda arama kısmında biraz bakınca iki model üstüne yoğunlaştım( ikea antilop ve joie mimmy lx) ama farklı önerilere de açığım. Kullanıp memnun kaldığınız ürünün eksisiyle artısıyla anlatır mısınız.
not; çok pahalı bir ürün almak istemiyorum