Arkadaşlar merhaba kızım şu an 17 aylık ve benim işe başlamam gerekiyor . Bakırköy çevresinde bir kreş düşünüyorum işim oralarda diye 0-2 yaş kreş önerisi olan memnun kalan . Neler yaşadınız tecrübelerinizi anlatırsanız bir ışık olsun bana da . Ne kadar sürede alıştı bebekleriniz çok merak ediyorum yaşayanlar bir anlatsın bana 🙏🏼