Grlnl Kızlar 4 buçuk aylık bebeğim dün adet oldum sanırım kanamam normalinden çok az. Ve afedersiniz çok koyu . Normal mi? Sizde de böyle oldu mu? Eğer anormal bi durum varsa doktora gitmeyi düşünüyorum. Aşırı korkarım böyle şeylerden
bireylul Grlnl ben de ilk kez bu ay oldum bebeğim 4,5 aylık normalde kanamam çok sürmezdi ama bende de çok kanama oldu 🤷🏼♀️
Edalikuzusu Grlnl ben üç gün önce oldum aşırı kanamam var hemde aşırı hasta bezi alıcam neredeyse . Bu kadar kanamam olup nasıl halsiz düşmedim anlamıyorum 😅 bebeğim 3 ay 26 günlük
bade_ile_merve34 Grlnl ben de bebeğim 2 buçuk aylıkken oldum kanamam baya yoğun ama koyu renk değil her zamanki normal adet gibi sadece ağrısı çok fazla
Grlnl bireylul herkes de farklı farklı sanırım beni koyu olması korkuttu. Ama hiç ağrım yok. 😂 bu güzel bir şey böyle devam eder umarım
bireylul Edalikuzusu ben doğum için aldığım depend kullandım aşırı kanamam oldu halsiz düştüm hep başım döndü 🤦🏻♀️
Grlnl Edalikuzusu normalde fazla kanama halsizlik ve baş dönmesi yapıyor evet ama ben hiç ağrı hissetmedim
Grlnl bade_ile_merve34 bende ağrı hiç yoktu. Tek koyu olması korkuttu beni. Ve birden bire gelmedi. Önce çamaşırıma gelmiş hatta afedersiniz çişimimi yaptım acaba dedim. Hafif bir pembe sonra kan gibi daha sonra koyu geldi koyu gelmesi biraz korkuttu beni. Aşırı pimpirikliyimdir bu konularda kimse yaşamamış koyu. Hastaneye giderim büyük ihtimalle
Marmadal Grlnl Doğumdan sonra henüz adet olmadım ama benim adetlerim genelde hep öyle başlar, önce çok az gelir hemen kahverengiye döner, bikaç saat sonra sökülür.
Saniss Grlnl bebeğim 3 aylıkken oldum (yani geçen hafta geldi ilk) aynı önceki gibi günü öyle sürdü gayet normal renginde geldi gelen. ilk gün az gelir sonra 2.3. Gün daha çoğalır öyle de oldu önce karnım ağrırdı ama karnım hiç ağrımadı mesela.
Turna Grlnl benim bebegimde 7 aylık benimde oyle oldu gecen ay ilk defa gördüm 4 gun surdu az az kahverengi oldu bide anlamadim bende